26. Říjen, 2018 v sekci Aktuality

Technická podpora

Vážení obchodní partneři. Vzhledem k narůstající tendenci žádostí o technickou podporu po telefonu a chatu jsme nuceni tuto službu upravit způsobem, který nám pomůže se lépe orientovat ve Vašich potřebách a který bude lépe ošetřovat závazky naší společnosti vůči našim technikům.

Pokud nás budete kontaktovat za účelem technické rady, připravte si prosím své IČO a číslo plomby TECHNOPARK na výrobku. Čísla prosím diktujte pomalu a srozumitelně, pokud to bude potřeba i opakovaně, aby si je naši technici dokázali správně poznamenat. IČO prosím to, na které byl výrobek zakoupen. Pokud výrobek nemá plombu TECHNOPARK, nemůže k němu být poskytnuto poradenství. K malým výrobkům, které nenesou číslo plomby TECHNOPARK (např. fotočlánky, lampy, …) a byly zakoupeny u naší společnosti, taktéž technickou podporu neposkytujeme – jejich instalace a nastavení jsou zřejmé z manuálů.

V posuvkách je plomba uvnitř.

 

Pokud některé z čísel nemáte k dispozici, nevolejte. I v případě, že jste naším dlouholetým odběratelem a potřebujete poradit se zařízením, které nemá plombu TECHNOPARK, nevolejte. Zařízení nebylo zakoupeno v naší síti, nepřispělo do fondu technického poradenství a nemůže na něj být čerpána naše technická podpora.

 

Ke změnám dojde k 1.11.2018. Technické poradenství bude nadále poskytováno bezúplatně. Vaše žádosti budou evidovány. Kromě správných čísel IČO a plomby se prosím ubezpečte, že máte k dispozici tištěný návod anebo návod v elektronické podobě na zařízení s dostatečnou kapacitou baterie, která udrží displej v provozu po dobu hovoru (řekněme alespoň 10 minut).

Pokud zápolíte se zařízením, se kterým si nevíte rady, pošlete ho k nám do servisu.

za TECHNOPARK
Stanislav Ryšánek