Máte dotazy?

+420 541 423 011

Více o můstcích s výsuvným čelem

  • Je variabilní nakládací můstek s maximální dynamickou nosností 6 tun a výsuvným čelem o délce až 1000mm.
  • Umožňuje nakládat vozidla s bočními dveřmi nebo vagóny.
  • Výsuvné čelo dovoluje umístění můstku uvnitř nákladové komory, za garážovými vraty. Při práci se pak čelo můstku vysune ven na korbu automobilu.
  • Dva hydraulické písty garantují stabilitu můstku při nakládce i v případě že kamion neočekávaně odjede v průběhu práce.
  • Hydraulický systém se automaticky zablokuje v případě nehody a zabrání pádu můstku.
  • Na každé řídící jednotce je umístěno havarijní vypínací tlačítko.
  • Zesílená konstrukce můstku zvyšuje  jeho odolnost proti deformacím.
  • Profilovaný povrch můstku zabraňuje prokluzování a zvyšuje bezpečnost provozu.
  • Boční záclonky můstku brání nohy obsluhy proti přiskřípnutí, při jeho spuštění.
  • Varianty provedení sklopného čela: rovné, zešikmené nebo dělené na více částí, umožňují nakládku všech typů vozidel.
  • Variabilní rozměry do maximální šířky 2250mm a délky 4500mm.
  • Štěrbinu mezi boční hranou můstku a montážní jámou lze utěsnit proti průvanu (šetří teplo a zdraví obsluhy).
  • Čtyři varianty provedení montážního rámu usnadňují montáž můstku v různých etapách stavby.

S –  bezrámový  systém pro montáž do betonového základu.

W – s jednoduchým samonosným rámem s úhelníky na bocích a v zadní části.

C – s jednoduchým samonosným rámem s úhelníky na bocích a v zadní části s možností seřízení výšky montáže.

B – s kopletním samonosným rámem, který dovoluje provádět finální betonáž až po usazení můstku.

.

Základní barevná úprava je v RAL 9605 (černá), RAL7016 (šedý antracit),  RAL 5010 (modrý).
Uvedené barvy jsou blízké k RAL. Na objednávku lze výrobek nalakovat v jakékoli jiné barvě blízké k RAL.
Povrchy ocelových profilů jsou hladké, nákladová plocha je vyrobena s protiskluzovým  čočkovitým povrchem.

Pro zajištění dlouhé ochrany proti korozi jsou kovové  části   ošetřeny otrýskáním a lakováním dvojsložkovým emailovým lakem odolným proti benzínu, naftě i olejům.

Náhled povrchu

Štěrbinu mezi boční hranou můstku a montážní jámou lze utěsnit proti průvanu, toto optření šetří teplo i zdraví obsluhy. Dodává se na  objednávku.

  • Pojezdová část je z ocelového plechu o síle 6 a 8mm.
  • Čelní list je z ocelového plechu o síle 12 a 14mm dle typu povrchu.
  • Masivní konstrukce, použité materiály a povrchová úprava jsou důkazem dlouhodobé funkčnosti výrobku.

Dva hydraulické písty garantují stabilitu můstku i v případě, že kamion neočekávaně odjede v průběhu práce na můstku.
Hydraulický systém se automaticky zablokuje v případě nehody a zabrání pádu můstku.

Na každé řídící jednotce je umístěno havarijní vypínací tlačítko.

.

Zesílená konstrukce můstku zvyšuje jeho odolnost proti deformacím.

Profilovaný povrch můstku zabraňuje prokluzování a zvyšuje bezpečnost provozu.

Boční záclonky brání nohy obsluhy proti přiskřípnutí, při spouštění můstku.

.

Společnost Technopark zajišťuje rychlý a kvalitní servis po celé České a Slovenské republice.
Výrobek úspěšně prošel certifikaci TUV CE a je plně v souladu s evropskými směrnicemi.

Délka                   Šířka                                     Výška                    Efektivní pracovní rozpětí (mm)

 (mm)                   (mm)                                    (mm)                    A(nahoru)                          B(dolů)

2000                      1750, 2000, 2250                600                         340                                        330

2500                      1750, 2000, 2250                600                         400                                        295

3000                      1750, 2000, 2250                700                         460                                        370

3500                      1750, 2000, 2250                800                         530                                        420

4000                      1750, 2000, 2250                900                         580                                        470

4500                      1750, 2000, 2250                900                         650                                        390

 

Standardní délka sklopného čela je 500 mm.

                                                                                  

Parametry                                                     Typ TL

Přípustné dynamické zatížení                                         6000Kg

Tloušťka oceli zvedací části                                              8/10 *mm

Tloušťka čelního listu                                                        12/14 *mm

Třída oceli                                                                           ST3SP

Standardní délka čelního listu                                         500mm

Délka čelního listu k objednání                                       1000mm

Standardní barvy (blízké k RAL)                                      RAL 9005, 7016, 5010

Standardní pracovní teploty                                            -25 …+40°C

Typ řídící jednotky                                                             CUL11

Stupeň ochrany jednotky (při odborné instalaci)        IP54

Vnější průměr zvedacích pístů můstku                          50mm

Vnější průměr zvedacích pístů čela můstku                  50mm

Výkon elektromotoru čerpadla                                       1500W

Napájení                                                                           230/400 V/50Hz

Délka kabelu napájení hydraulického čerpadla           7/10m

Oběl nádrže hydraulického čerpadla                             7l

Pracovní tlak hydraulického čerpadla                            120Bar

Hydraulický olej  do  – 15°C (standard)                          Renolin B HVI ISO VG22

Hydraulický olej  do  – 40°C (na objednávku)               Renolin MR 310HVLPD 15

*S čočkovitým povrchem / bez něj