Více o můstcích se sklopným čelem
- Je nejčastěji montovaný můstek v Evropě s maximální dynamickou nosností 6 tun.
- Dva hydraulické písty garantují stabilitu můstku při nakládce i v případě že kamion neočekávaně odjede v průběhu práce.
- Hydraulický systém se automaticky zablokuje v případě nehody a zabrání pádu můstku.
- Na každé řídící jednotce je umístěno havarijní vypínací tlačítko.
- Zesílená konstrukce můstku zvyšuje jeho odolnost proti deformacím.
- Profilovaný povrch můstku zabraňuje prokluzování a zvyšuje bezpečnost provozu.
- Boční záclonky můstku brání nohy obsluhy proti přiskřípnutí při jeho spuštění.
- Varianty provedení sklopného čela: rovné, zešikmené nebo dělené na více částí, umožňují nakládku všech typů vozidel.
- Variabilní rozměry do maximální šířky do 2250mm a délky 4500mm.
- Štěrbinu mezi boční hranou můstku a montážní jámou lze utěsnit proti průvanu (šetří teplo a zdraví obsluhy).
- Čtyři varianty provedení montážního rámu usnadňují montáž můstku v různých etapách stavby.
S – bezrámový systém pro montáž do betonového základu.
W – s jednoduchým samonosným rámem s úhelníky na bocích a zadní části.
C – s jednoduchým samonosným rámem s úhelníky na bocích a zadní části s možností seřízení výšky montáže.
B – s kopletním samonosným rámem a dovoluje provádět finální betonáž až po usazení můstku.
Základní barevná úprava je v RAL 9605 (černá), RAL7016 (šedý antracit), RAL 5010 (modrá).
Uvedené barvy jsou blízké k RAL. Na objednávku lze výrobek nalakovat v jakékoli jiné barvě blízké k RAL.
Povrchy ocelových profilů jsou hladké, nákladová plocha je vyrobena s protiskluzovým čočkovitým povrchem.
Pro zajištění dlouhé ochrany proti korozi jsou kovové části ošetřeny otryskáním a lakováním dvojsložkovým emailovým lakem odolným proti benzínu, naftě i olejům.
Náhled povrchu
Štěrbinu mezi boční hranou můstku a montážní jámou lze utěsnit proti průvanu. Toto opatření šetří teplo i zdraví obsluhy. Dodává se na objednávku.
- Pojezdová část je vyrobena z ocelového plechu o síle 6 a 8mm dle provedení.
- Čelní list je z ocelového plechu o síle 12 a 14mm dle typu povrchu.
- Masivní konstrukce, použité materiály a povrchová úprava jsou důkazem dlouhodobé funkčnosti výrobku.
Dva hydraulické písty garantují stabilitu můstku i v případě, že kamion neočekávaně odjede v průběhu práce na můstku.
Hydraulický systém se automaticky zablokuje v případě nehody a zabrání pádu můstku.
Na každé řídící jednotce je umístěno havarijní vypínací tlačítko
Zesílená konstrukce můstku zvyšuje bezpečnost jeho provozu proti deformacím
Profilovaný povrch můstku zabraňuje prokluzování a zvyšuje bezpečnost provozu
Boční záclonky můstku brání nohy obsluhy proti přiskřípnutí při jeho spuštění
Společnost Technopark zajišťuje rychlý a kvalitní servis po celé České a Slovenské republice.
Výrobek úspěšně prošel certifikaci TUV CE a je plně v souladu s evropskými směrnicemi.
Délka Šířka Výška Efektivní pracovní rozpětí (mm)
(mm) (mm) (mm) A(nahoru) B(dolů)
2000 1750, 2000, 2250 600 265 295
2300 1800, 2000 600 290 295
2500 1750, 2000, 2250 600 325 295
3000 1750, 2000, 2250 700 390 290
3500 1750, 2000, 2250 800 450 390
4000 1750, 2000, 2250 900 510 390
4500 1750, 2000, 2250 900 570 380
Standardní délka sklopného čela je 400 mm.
Parametry Typ SL
Přípustné dynamické zatížení 6000Kg
Tloušťka oceli zvedací části 6/8 *mm
Tloušťka čelního listu 12/14 *mm
Třída oceli ST3SP
Standardní délka čelního listu 400mm
Délka čelního listu k objednání –
Standardní barvy (blízké k RAL) RAL 9005, 7016, 5010
Standardní pracovní teploty -25 …+40 °C
Typ řídící jednotky CUL01
Stupeň ochrany jednotky (při odborné instalaci) IP54
Vnější průměr zvedacích pístů můstku 50mm
Vnější průměr zvedacích pístů čela můstku 50mm
Výkon elektromotoru čerpadla 750W
Napájení 230/400 V/50Hz
Délka kabelu napájení hydraulického čerpadla 7/10m
Oběl nádrže hydraulického čerpadla 7l
Pracovní tlak hydraulického čerpadla 120Bar
Hydraulický olej do – 15°C (standard) Renolin B HVI ISO VG22
Hydraulický olej do – 40°C (na objednávku) Renolin MR 310HVLPD 15